Interní kodex firmy
Čištění sedaček, tepování sedaček, čištění židlí, čištění křesel, mokré čištění sedaček, vakuové čištění sedaček, čištění kožených sedaček, impregnace kůže, čištění čalounění, impregnace sedaček, čištění koberců, hloubkové čištění koberců, pěnové čištění koberců, antibakteriální čištění koberců, suché granulátové čištění koberců, dezinfekce koberců, dezodorace koberců, protišpinivá ochrana koberců, impregnace koberců je prováděno ve špičkové kvalitě dle našich interních firemních standardů, norem IICRC™ a odborně prováděcího systému PERSIAN® v rámci firmy naší Kobercový Servis®.
PERSIAN® je patentní odborně prováděcí systém a norma pro inspekci, znalectví, zpracování, renovaci, ochranu textilních povrchů. PERSIAN® je ochrannou obchodní a řemeslnou patentní prováděcí technologií naší firmy. PERSIAN® je posláním naší firmy, které má přispět a pomoci dosáhnout spokojenosti Vás jako našeho zákazníka a především přispět k dosažení co nejvyšší kvality provedené práce a výsledku realizace.
Tato interní technologická norma naší firmy přináší maximální spokojenost Vás – našich zákazníků v plné součinnosti se zachováním etických a jakostních prováděcích standardů včetně dlouhodobé udržitelnosti ochrany kobercových povrchů a podlah a svěřeného majetku.
Kodex nebo-li kodifikace podnikání a standardů firmy Kobercový Servis®, je souhrnem obsahu podnikání a znamená především zákonodárnou činnost směřující k vytvoření soustavného jednotného, sborníku právních předpisů čili zákoníku souboru oblasti celofiremního kodexu. Kromě toho označuje se však dotčeným výrazem i samotný výsledek zákonodárné činnosti a to v případě odborně způsobilých čistících úkonových služeb v oblasti čištění koberců.
Hlavní vizí firmy Kobercový Servis® v oblasti řemeslných prací a odborné renovace, čištění a ochrany koberců a textilních podlah, je patřit mezi špičkové čistící kobercové centra a firmy, pracující s nejnovějšími poznatky vědy a moderní technologie za použití revolučních ekonomických metodických procesů. V konkurenci ostatních firem, chceme nadále prohlubovat a zvyšovat svou odbornou úroveň a spolupráci s našimi partnery z výzkumných ústavů, akademií věd i vysokých škol rozvíjet potenciál naší společnosti. Profesionální přístup, kontinuální vzdělávání a zvyšování našich zkušeností, včetně kvality poskytovaných služeb, jsou naším trvalým závazkem, nejen vůči všem našim klientům, dodavatelům, ale také naší společnosti.
Posláním firmy Kobercový Servis® je, šířit osvětu a vědění, jak pomocí novodobých technologií, tak zajistit pro naše klienty zcela komplexní služby od renovace koberců, hloubkové čištění koberců, revitalizace koberců, extrakční čištění koberců, mokré čištění koberců, vlhké čištění koberců, pěnové čištění koberců, antibakteriální čištění koberců, suché granulátové čištění koberců, desinfekce koberců, dezodorace koberců, protišpinivá ochrana koberců, impregnace koberců dle interních směrnic Diamond Professional™, norem IICRC™ a patentního odborně prováděcího systému PERSIAN®.
Filozofií firmy PODLAHÁŘSKÝ SERVIS CZ je nabídnout a poskytnou širokou škálu služeb v oblasti renovace koberců, hloubkové čištění koberců, revitalizace koberců, extrakční čištění koberců, mokré čištění koberců, vlhké čištění koberců, pěnové čištění koberců, antibakteriální čištění koberců, suché granulátové čištění koberců, desinfekce koberců, dezodorace koberců, protišpinivá ochrana koberců, impregnace koberců prostřednictvím námi proškolených a zkušených pracovníků.
Kodex Diamond Professional™ naší firmě dlouhodobě pomáhá k docílení a naplnění našeho poslání, vizí a cílů díky, kterým sdílíme tyto hodnoty:
- Jednání s nadšením
- Podnikavost a tvořivost
- Efektivní komunikace
- Spolupráce a partnerství
- Profesionalita a spolehlivost
- Čestnost a korektnost
- Odbornost a znalost problematiky
- Ekologie a životní prostředí
- Serióznost a dobrá pověst
Firemní kodex Diamond Professional™ zavazuje všechny členy vedení společnosti, zaměstnance a externí spolupracovníky k dodržování tohoto profesionálního kodexu a jsou při své činnosti vázáni následujícími principy.
- Prosazování a hájení ZÁJMŮ KLIENTA ve všech etapách realizace a případu.
- Klient má nárok na úplnou INFORMOVANOST o všech krocích podniknutých naší společností ve věci jeho realizace a případu. Společnost proto vždy informuje klienta o chystaných záměrech a vyžaduje si jejich schválení klientem.
- Naprostá DŮVĚRNOST ohledně všech informací získaných v průběhu realizace případu po neomezenou dobu. Společnost si velmi váží důvěry, která je mu ze strany klienta svěřena.
- Každý klient má právo na zcela INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP k řešení svého případu. Základem pro tento individuální přístup je dokonalé poznání potřeb klienta, analýza realizace a nalezení hodnototvorných faktorů a technologického postupu realizace případů. Pouze hluboká znalost potřeb klienta a analýza stavu realizace u klienta umožňuje jeho správnou realizaci a požadovaný výsledek k oboustranné spokojenosti.
Již od počátků své činnosti v roce 2005 si firma Kobercový Servis® uvědomuje důležitost firemní sociální zodpovědnosti, interní a externí informovanosti a vzdělávání svých zaměstnanců, kolegů a partnerů, což je v souladu s firemní filozofií společnosti Kobercový Servis®.
Kobercový Servis® je oddána principům čestného a poctivého podnikání, s cílem být v České republice a Evropě nejváženějším a nejdůvěryhodnějším partnerem pro obor profesionálních kamenických prací a údržby a péče o kámen a kamenné povrchy.
Kodex Diamond Professional™ naší společnosti Kobercový Servis® se vytvářel v souladu s tímto závazkem a jasně vymezuje a definuje naše etické normy, které jsou základním kamenem naší nekompromisní morální integrity.